Oprettelse af ny bruger.
For at oprette dig som bruger, skal du oplyse alle de påkrævede informationer. Det er vigtigt, at du anvender en mailadresse, som du har adgang til i hele optagelsesperioden. Du skal også bruge din mailadresse som brugernavn, når du logger på Ansøgningsportalen.
Ved upload af dokumentation af identitet, upload da venligst en kopi af dit pas med foto og identifikationsdata. Hvis du ikke har et pas, upload en kopi af dit officielle identitetsdokument, hvor dit fulde navn, foto, fødselsdato og statsborgerskab fremgår.
Hvis du ikke har et dansk CPR-nummer, skal du markere ’Jeg har ikke et dansk CPR-nummer’ og registrere dine oplysninger i formularen, der åbnes automatisk.
Feltet ’Nationalt ID’ kan udfyldes med et udenlandsk personnummer. Hvis du ikke har et, kan du undlade at udfylde feltet.
Hvis du ikke kan finde dit postnummer og by via søgefeltet, skal du indtaste postnummer og by i felterne til højre.
Når du klikker på ’Opret’, gemmes dine informationer og en mail med et aktiveringslink bliver sendt til den emailadresse, du har oplyst. Hvis du ikke modtager aktiveringsmailen, bør du tjekke dit spamfilter (junk mail).
Din brugerprofil bliver aktiveret når du klikker på aktiveringslinket. Herefter kan du oprette en adgangskode til dit login. Når du har gemt adgangskoden, kan du logge på Ansøgningsportalen.